اقدام اجتماعی نیازمند نگرش اجتماعی است

خبرگزاری شبستان: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه اقدام اجتماعی نیازمند نگرش اجتماعی است گفت: روابط عمومی‌های ادارات، نهادها و سازمان‌ها نقش والایی برای ارتقاء نگرش اجتماعی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان در همایش پلیس با رابطین مراکز سازمان‌های دولتی و غیردولتی که در سالن کوثر فرماندهی استان برگزار شد با بیان اینکه آسیب و ناهنجاری نشانه غفلت و ضعف در انجام وظایف اصولی در جامعه است، گفت: این امر تلنگری به ماست که وظایف خود را به خوبی انجام نمی‌دهیم.


وی موفقیت هر سازمان و نهادی در جامعه را در احساس رضایت مندی مردمی دانست و اظهار کرد: هر اقدامی که سعادت جامعه را در پی داشته باشد با رضایت مردمی مواجه خواهد بود.


معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ادارات، نهادها و سازمان‌ها در جامعه در برقراری رابطه حسنه با مردم تصریح کرد: وقتی که رابطه حسنه در جامعه برقرار باشد، تعامل موثر نیز خود را نمایان می‌سازد.


وی وجود آسیب و ناهنجاری در جامعه را ناشی از کم کاری، کج کاری و عدم احساس مسئولیت لازمه در جامعه برشمرد و افزود: در چنین مواقعی آسیب و ناهنجاری خود را در جامعه نمایان ساخته و آنگاه نگاه‌ها به پلیس ختم می‌شود.


جعفری خیرخواه با بیان اینکه پلیس نباید تاوان کم کاری دیگران را بپردازد، بیان کرد: اقدام پلیس تا زمانی که احساس مسئولیت لازم در جامعه کم باشد فقط اثر موقت از خود بر جای می‌گذارد.


وی با اشاره به اینکه اقدام اجتماعی، نگرش اجتماعی می‌خواهد، تصریح کرد: روابط عمومی‌های ادارات، نهادها و سازمان‌ها نقش والایی برای ارتقاء نگرش اجتماعی دارند.


به گزارش پایگاه خبری پلیس، معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: هم اندیشی مسئولان روابط عمومی ادارات، نهادها و سازمان‌ها می‌تواند ما را به اهداف واقعی که سعادت و سلامت جامعه است نزدیک کند.


سرهنگ جعفری خیرخواه در پایان بر استمرار نشست‌ها جهت احساس مسئولیت بیشتر همگانی تاکید کرد.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 346056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha