هشدار پلیس کهگیلویه و بویراحمد به هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد سیاست های پلیس در چهارشنبه آخر سال را تشریح و به هنجار شکنان هشدار داد.

سرهنگ غلام عباس غلام زاده، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد امروز (25اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، با بیان این که نیروی انتظامی با شادی مشروع و قانونی مردم با رعایت ارزش ها مخالفتی ندارد، گفت: سیاست نیروی انتظامی در رابطه با چهارشنبه آخر سال این است که برنامه های مردم فقط در کوچه ها و محله های خود آنها اجرا شود.

 

سرهنگ غلام زاده با بیان این که نیروی انتظامی با کسانی که رعایت حرمت ها را نداشته، قانون شکنی کرده و باعث آزار و اذیت مردم شوند به طور جد برخورد می کند، افزود: افرادی که در این راستا دستگیر شوند با همکاری مقام محترم قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

 

وی ادامه داد: خودروهایی که سرنشینان آنها مبادرت به ایجاد مزاحمت و ناهنجاری در سطح شهر کنند، توقیف و تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ نگهداری خواهند شد.

 

مسئول ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد استفاده از مواد محترقه و آتش زا را خطرناک دانست و بیان داشت: هرساله این مواد به بعضی از افراد از نظر جسمی خساراتی وارد و تلفات جانی دربر دارد که این مورد در استان های دیگر مشهود است.

 

غلام زاده با اشاره به این نکته که مواد محترقه و آتش زا علاوه بر زیان مالی، در آسایش مردم مشکل ایجاد کرده و باعث خدشه دار شدن آسایش مردم می شود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یکی از برنامه ها که از قبل داشته جمع آوری مواد محترقه و آتش زای غیرمجاز و برخورد با کسانی است که این مواد را عرضه کرده و این روند امسال نیز با شدت ادامه دارد.

 

وی ضمن دعوت از مردم جهت نظارت بر شادی فرزندان در چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: ما در چهارشنبه آخر سال از مردم درخواست داریم همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند تا مشکل و خسارتی برای اعضای آنها پیش نیاید.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که رعایت ارزش ها و حرمت ایام فاطمیه باید مدنظر همه باشد، گفت: نیروی انتظامی به عنوان خادم مردم در کنار آنهاست که برنامه های خود را با رعایت قوانین و مقررات انجام دهند.

 

وی در پایان اذعان داشت: چنانچه کسانی دنبال قانون شکنی بوده و توجه به هنجارهای اجتماعی نداشته باشند، نیروی انتظامی برخورد قانونی را به عمل خواهد آورد.

 

پایان پیام/

کد خبر 353362

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha