قرارگاه نوروزی پلیس فارس افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: قرارگاه نوروزی پلیس فارس امروز (25اسفند) با حضور فرمانده انتظامی فارس و معاون عمرانی استانداری استان، مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان، فرمانده انتظامی استان فارس امروز (25اسفند) در مراسم افتتاحیه قرارگاه نوروزی پلیس فارس با اشاره به اینکه این قرارگاه در دروازه قرآن شیراز از امروز آمادگی دارد خدمات در حوزه‌ گشت ‌های هوایی و زمینی را ارائه کند، گفت: بر اساس امار از ابتدای سال 92 تا 23 اسفندماه در مجموع شاهد کاهش چهار درصدی تصادفات منجر به فوت، کاهش 10 درصدی تصادفات جرحی و کاهش چهار درصد تصادفات منجر به خسارت بودیم.


رئیس پلیس فارس با تاکید بر اینکه تعداد مجروحین سال 92 قریب به 21 هزار و 256 نفر بوده که به نسبت مشابه سال 91 کاهش 11 درصدی داشته است، اضافه کرد: تا کنون 501 کشته در جاده‌ های استان وجود داشته که نسبت به سال گذسته تعداد 85 نفر کاهش پیدا کرده است.


فرمانده انتظامی استان فارس با یادآوری این مطلب که "سلامت، امنیت و ارامش"، شعار امسال طرح نوروزی است، افزود: یکی از راه های پیشگیری از وقوع تصادفات، آشکار سازی محل‌ های حادثه خیز است.


بر اساس این گزارش در ادامه، خلیل رضائیان، معاون عمرانی استانداری فارس نیز گفت: در ستاد سفرهای نورورزی بیش از 200 جلسه در استان و شهرستان‌ ها تشکیل شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 353386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha