موفقیت پلیس درکاهش آسیب‌های اجتماعی سال92/امنیت نوروزی راهبرد پلیس است

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه امنیت نوروزی راهبرد پلیس در طول ایام تعطیلات عید است، گفت: پلیس در کاهش آسیب‌های اجتماعی در سال 92 به موفقیت رسیده است.

سردار ابراهیم قائد رحمتی، فرمانده انتظامی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: با انجام آموزش‌های فرا گرفته و اجرای دستورالعمل‌های سازمانی می‌توانیم خود را به اهداف سازمانی که خدمات بهینه به مردم است، برسانیم.
 

وی ارائه خدمات موثر را با تلاش و کوشش مضاعف امکان‌پذیر دانست و تاکید کرد: موفقیت پلیس در کاهش آسیب‌های اجتماعی در سال 92، نشان از تلاش مضاعف پلیس این استان برای ارائه خدمات دارد.
 

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: با بررسی دقیق طرح‌های پلیسی در سال 92 و با رفع معایب و نواقص می‌توان خدمات بهتری را در سال 93 به مردم ارائه داد.
 

قائدرحمتی، امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی را در گرو تلاش و کوشش و رعایت نظم و قانون اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: پلیس با اجرای برنامه‌های دقیق، تشدید امور انضباطی، بهسازی محیط و تسریع در ارائه خدامات و دیگر بسترهای مناسب، مشارکت مردمی را برای ایجاد امنیت، سلامت اجتماعی مهیا کرده است.
 

وی با اعلام آمادگی پلیس در ایام پایانی سال، گفت: همزمان با افزایش تراکم کاری، ضریب هوشیاری پلیس را با برنامه‌ربزی اصولی ارتقاء دادیم ولی برای امنیت بهتر در جامعه، رعایت توصیه‌های پلیسی از سوی مردم و مهمانان نیز ضروری است.
 

فرمانده انتظامی گیلان، انجام کار فرهنگی، تکریم ارباب رجوع، اقتدار توام با رافت را از اهم برنامه‌های پلیسی در ایام پایانی سال اعلام کرد و از مردم و مسافران خواست برای نشاط و امنیت مناسب، نظم و اجرای قانون و مقررات اجتماعی را در رئوس کار خود قرار دهند.
 

قائد رحمتی با توجه به اهداف مشترک پلیس و مردم در تامین امنیت، از مردم و مسافران استان گیلان خواست موارد ناامنی و ناهنجاری را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا امنیت و نشاط بهتری برای آنها مهیا شود.
 
 

پایان پیام/

کد خبر 351685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha