مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل منصوب شد

خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی سید ناصر اسحاقی را به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، بنا بر اعلام صبح امروز (4 اسفند) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حکم آمده است: نظر به سوابق علمی و فرهنگی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل منصوب می شوید.


امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود، نیروهای کارآمد و فرهیخته، تعامل سازنده با مسؤولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنرپرور استان، در جهت رشد فضایل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.


به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفتنی است پیش از این علی چشمه نور به عنوان سرپرست این اداره کل فعالیت می کرد.


لازم به ذکر است، اسحاقی بیش از این در اداره کل آموزش وپرورش، دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی، حوزه هنری استان اردبیل و مرکز فرهنگی قفقاز دارای مسئولیت بوده و در دانشگاه های استان به تدریس مشغول بود.
 

پایان پیام/

کد خبر 346076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha