یادواره شهید اصغر فتاحی در اراک برگزار شد

خبرگزاری شبستان: یادواره شهید اصر فتاحی، فرمانده گردان علی بن ابیطالب(ع) در دوران دفاع مقدس (4 اسفند) در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه روح الله اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرتیپ دوم پاسدار مهدی صدیقی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید اصغر فتاحی، گفت: شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی با از خود گذشتگی در برابر تمام کفر ایستادگی کرده و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.


وی ادامه داد: رزمندگان ایران اسلامی با ایمان به خدا و پیروی از ولایت پرچم پر افتخار ایران اسلامی را بر قله های رفیع عزت و اقتدار به اهتزاز در آورده و استقلال و آزادی ایران اسلامی را رقم زدند.


سردار صدیقی اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی با نثار جان خود ایران اسلامی را از چنگال مستکبران نجات داده و عزت و اقتدار را برای همیشه نظام به ارمغان آوردند.


این مقام مسئول گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس را ضروری دانست و بیان کرد: تجلیل از مجاهدت خالصانه و گرامیداشت نقش والای خانواده های معظم شهدا وظیفه شرعی و انقلابی همه دوست داران انقلاب و جهاد و شهادت است.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: عزت و اقتدار کنونی ملت ایران مرهون رشادت ها و از خود گذشتگی بزرگ مردانی است که جان خود را فدا کردند و اجازه دست درازی مستکبران را به خاک و میهن خود ندادند.

 

وی ایمان و توکل به خداوند متعال را رمز پیروزی و موفقیت رزمندگان اسلام دانست و ادامه داد: در دوران هشت ساله دفاع مقدس، شهدا و رزمندگان با تبعیت از رهبری و ایمان به خدا وارد میدان شده و با امدادهای غیبی و الهی پیروزی اسلام و انقلاب را رقم زدند.

 

گفتنی است، شهید اصغر فتاحی در سال 1343 در روستای مشهد میقان اراک به دنیا آمد و در هفتم اسفند ماه سال 1362 در عملیات خیبر در جزایر مجنون بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


پایان پیام/

کد خبر 346166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha