جنگ شادی برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد

خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل، گفت: به منظور ایجاد ساعت های مفرح و خاطره انگیز، برنامه‌ی جنگ شادی برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، رضا ساجد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل، در حاشیه برگزاری جنگ شادی برای ایتام تحت پوشش اظهار داشت: این برنامه با همکاری گروه حمایتی متقین که از جوانان خیر و نیکوکار تهران هستند در راستای ایجاد امید، شادابی ونشاط در بین 42 نفر از ایتام کمیته‌ امداد اردبیل برگزار شد.


وی، با اشاره به اینکه ایتام در این روز به اتفاق خانواده و حامیان ساعات شادی را سپری کردند، اظهار داشت: هنرمندان اردبیلی با اجرای برنامه های شاد کودکانه لحظه های خوشی را در ذهن ایتام به یادگار گذاشتند.


به گزارش روابط عمومی کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، این مقام مسئول، اظهار امیدواری کرد که هنرمندان اردبیلی در این کار خیرخواهانه بیش از پیش پیشقدم باشند تا بتوانیم برنامه های بیشتری در سال های آینده با هنرمندی این افراد برای ایتام را شاهد باشیم.


گفتنی است، در پایان این جشن از سوی گروه حمایتی متقین 68 کارت هدیه‌ 50 هزار تومانی تهیه شده بود که این تعداد کارت های هدیه به 42 یتیم و 26 نفر از مادران آنان اهداء شد که علاوه بر این تعداد کارت های هدیه بر اساس برآوردهای صورت گرفته مساعدت خیرین در این جشن در قالب پوشاک و لوازم التحریر به 350 هزار تومان رسید.


پایان پیام/
 

کد خبر 346176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha