فراخوان مجمع خیرین مسجدساز برای همکاری در مسجدسازی

خبرگزاری شبستان: مجمع خیرین مسجدساز طی فراخوانی برای رفع کمبود تعداد مساجد کشور از شرکت‌های مشاوره و پیمانکاران کشور که در زمینه ساخت و ساز مساجد فعالیت دارند، دعوت به همکاری کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  بر اساس اعلام مجمع خیرین مسجدساز برای بالا بردن سطح کیفی و گسترش فعالیت‌های ساخت و ساز مساجد کشور به صورت فنی و کارشناسی شده و برطرف کردن کمبود تعداد مساجد از کلیه شرکت‌های مشاوره و پیمانکاران کشور که در زمینه ساخت و ساز مساجد فعالیت داشته و می‌توانند در این کار خیر همکاری کنند درخواست کرده است برای برقراری ارتباط و تعامل بیشتر در این زمینه با ارسال رزومه خود از طریق پست الکترونیک به نشانی: kh-masjedsaz@yahoo.com و یا با شماره 88912168 تماس بگیرند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی تهران، خیابان طالقانی، میدان فلسطین، پلاک 387،دفتر مرکزی ستاد اقامه نماز مجمع خیرین مسجدساز مراجعه کنند.

 

به گفته حجت‌الاسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز، تهران یک هزار مسجد کم دارد. همچنین معاون بقاع و اماکن متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 89 اعلام کرد کشورمان 60 هزار مسجد دارد و با توجه به جمعیت ایران، به 70 هزار مسجد نیازمندیم.

 مجمع خیرین مسجدساز با استعانت از خداوند متعال و در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیام‌های اجلاس‌های سراسری نماز و به دلیل اهتمام ورزی جدی به امر ساخت و ساز مساجد در سراسر کشور و رفع کمبود مساجد،‌فعالیت خود را از سال 1391، به ابتکار حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی آغاز کرده است.

بازدیدکنندگان و افراد خیّر در وبگاه www.masjedsaz.ir می‌توانند به اطلاعاتی همچون اهداف تشکیل مجمع، اساس نامه، اسامی هیأت امنا و هیأت مدیره دسترسی داشته باشند.

همچنین نحوه ارائه خدمات به درخواست‌ها و نحوه دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت خیرین محترم مسجد ساز اطلاع رسانی شده است. در قسمت دیگر این سایت، شرایط کمک و اولویت‌های مجمع برای ساخت مسجد و چگونگی کمک خیرین مسجد ساز به ساخت مساجد پرداخته شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های سایت مجمع خیرین مسجدساز امکان واریز کمک های نقدی توسط خیرین به صورت آنلاین جهت مشارکت در این امر خدا پسندانه است.

پایان پیام/


 

کد خبر 346201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha