طرح بسیج سلامت نوروزی 93 در استان اردبیل آغاز شد

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، در حاشیه آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی 93، گفت: این طرح سراسری از اول اسفند شروع و تا 15 فروردین ماه سال بعد ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، دکتر فرهاد پورفرضی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، پیش از ظهر امروز(5 اسفند) در حاشیه آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی 93، اظهار داشت: حافظان سلامت استان در قالب این طرح ضربتی به ارتقاء شاخص های سلامت و بهداشت کمک خواهند کرد.


وی، از اهداف این طرح را پیشگیری از بیماری‌های قابل انتقال و ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه و مسافران عنوان کرد و گفت: امیدواریم در ایام نوروز بتوانیم خدمات بهتر و مناسب تر و در شان استانمان به گردشگران هموطن قرار دهیم.


قائم مقام وزیر بهداشت در استان اردبیل هدف از اجرای این طرح را افزایش شاخص های سلامت و بهداشت در استان و نظارت بر تمامی اماکن مرتبط بر این امر از جنبه رعایت موازین بهداشتی بویژه در ایام تعیطلات نوروزی اعلام کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه عمومی پزشکی استان اردبیل، این مقام مسئول، با اشاره به گردشگر پذیر بودن استان اردبیل بویژه در ایام نوروز، افزود: اکیپ های بازرسی بهداشت محیط در طول این دوره به تمامی اماکن اغذیه فروشی و اسکان و سایر مکان هایی که به نوعی با سلامت مردم سر و کاردارند مراجعه و خدمات ارائه شده توسط آنها را با موازین بهداشتی اعلامی قبلی منطبق و بر رعایت هرچه بیشتر آن نظارت خواهند داشت.


وی از همکاری و همراهی سایر دستگاه های استان همچون دادگستری، نیروی انتطامی، تعزیرات حکومتی، شهرداری و دامپزشکی تشکر کرد و از همکاری این نهادها با دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این طرح نام برد.


پایان پیام/

 

کد خبر 346500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha