جشن نیکوکاری در هزار و 700 پایگاه شهرکرد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری، از برپایی هزار و 700 پایگاه برای مشارکت مردم در جشن نیکوکاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، ابوالقاسم رستگار، مدیرکل امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری، امروز(5اسفند) در جمع اصحاب رسانه از آمادگی برپایی جشن نیکوکاری در نیمه دوم اسفند خبرداد و گفت: همه دانش آموزان استان همچون سال های قبل در این جشن مشارکت فعال دارند.

 

وی تصریح کرد: 50 پایگاه در سطح شهر و 17 پایگاه هم برای جمع آوری کمک های مردمی در میعادگاه های نماز جمعه پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به شعار امسال این نهاد یعنی "توانمندی و کارآفرینی نیازمندان" افزود: با تسهیلات پرداخت شده به خانواده های تحت پوشش و راستی آزمایی های مکرر کارشناسان این نهاد و بانک های عامل پرداخت کننده، 150 میلیارد ریال وام به متقاضیان پرداخت و تا پایان سال دو هزار و 800 فرصت شغلی ایجاد می شود.

 

مدیرکل امداد امام خمینی(ره) چهار محال و بختیاری، همچنین بیمه اجتماعی سه هزار و 400 زن سرپرست خانوار، بهره مندی هفت هزار خانواده از خدمات پزشکی، تامین جهیزیه، پرداخت بدهی و دیه 16 هزار زندانی و تامین مسکن را از دیگر خدمات کمیته امداد امام خمین(ره) برشمرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 346658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha