دوره آموزش جامعه‌شناسی خانواده در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری شبستان: دوره آموزشی جامعه‌شناسی خانواده با هدف ارتقای سطح علمی و افزایش مهارت‌های شغلی داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، بهرام غیبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، صبح امروز (7 اسفند) در مراسم آغازین این دوره آموزشی در مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار داشت: در این دوره آموزشی 35 نفر از اعضای داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر استان‌های آذربایجان شرقی، ‌غربی و زنجان و اردبیل حاضر شده و در مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان دوره ضمن خدمت جامعه‌شناسی خانواده را سپری می‌کنند.


وی، با بیان این مطلب که این دوره آموزشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود، افزود: افراد دوره‌های لازم را در محور خانواده و اهمیت آن و همچنین جامعه‌شناسی خانواده و قلمرو آن آموزش می‌بینند.


این مقام مسئول، ادامه داد: در این دوره آموزشی مفاهیمی همچون خانواده در جهان سوم، ازدواج، خویشاوندی، کارکردهای خانواده، آسیب‌های خانواده، اهمیت خانواده در اسلام و ایران و تحول نظام خانواده به شرکت‌کنندگان تبیین و تشریح شده و آنها با این مفاهیم آشنا می‌شوند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، با اشاره به اینکه دوره آموزشی با هدف ارتقا و افزایش سطح علمی و مهارت شغلی داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر برگزار شده، بیان داشت: در این دوره‌ها سعی می‌شود جدیترین یافته‌های حوزه جامعه‌شناسی خانوادگی به شرکت‌کنندگان انتقال پیدا کند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، غیبی، تصریح کرد: در پایان دوره با برگزاری آزمون گواهی پایان دوره 30 ساعته از سوی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران صادر شده و به داوطلبان ارائه می‌شود.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، در پایان سخنان خود با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی در طول سال یکی از اولویت‌های جدی بوده، گفت: ما موفق شدیم در یک حرکت وسیع و گسترده در طول سال بیش از صدها ساعت برنامه آموزشی را ارائه و نسبت به انجام آن اقدامات جدی و لازم انجام شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 347301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha