تنها راه نجات ایران از تحریم ها خودکفایی است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: تنها راه نجات ایران از تحریم ها رسیدن به خودکفایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک،امروز (7 اسفند) در نشست درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی که در حسینیه شهدای بیت ایشان برگزار شد، گفت: ایران اسلامی باید در عرصه های مختلف به خود کفایی برسد و از حالت مصرفی بودن خارج شود.


وی ادامه داد: آمریکا قبل ایران را به یک کشور مصرفی تبدیل کرده بود ام بعد از انقلاب اسلامی ملت ایران به سمت خودکفایی و تولید حرکت کردند و امروز این حرکت باید بیش از پیش انجام شود.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، اقتصاد مقاومتی را فرصت مناسب برای پیشرفت کشور دانست و ادامه داد: این امر راهی برای پیشرفت در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و غیره است.


آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، اشاره کرد و بیان کرد: همه مردم و مسوولان باید دست در دست هم دهند تا همه احکام آن به خوبی اجرایی شود.


این مقام ارشد استان ادامه داد: تسهیل و روان سازی فعالیت ها و مقرارات اقتصادی امری ضروری در تحقق اقتصاد مقاومتی است و مقررات باید زمینه ساز گسترش حجم صادرات باشد.

 

پایان پیام/

کد خبر 347418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha