دولت، کمیته امداد را یاری کند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: کمیته امداد کمیته بابرکت و مرکزی برای افراد بی بضاعت است، دولت نیز کمیته امداد را جهت حمایت از نیازمندان یاری کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، امروز(7اسفند) در همایش نکوداشت خیرین استان آذربایجان شرقی که در مصلی اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به جایگاه خیر در قرآن کریم ابراز داشت: واژه خیر در حدود 188 مورد از آیات قرآن کریم به کار رفته است.


وی افزود: معنای خیر یک معنای وسیع و مفهوم بسیار گسترده ای است، دعوت مردم به نیکی و کارهای مطلوب و نهی از منکر یک کار خیر است.


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: ما معتقد به تجسم اعمال هستیم، هر کس به سنگینی مثقال و ذره ای از اتم، عمل خیر و شری انجام دهد، خودش را می بیند نه نتیجه اش را.


آیت الله مجتهد شبستری تاکید کرد: باید در اقدام به گفتار، کردار و قدم های خیر کوشا باشیم و در کار خیر از یکدیگر سبقت بگیریم.


امام جمعه تبریز گفت: هر کس یقین دارد که خدا عوض می دهد، احسان نیکویی انجام می دهد.


عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) کمیته بابرکتی است، تاکید کرد: این کمیته به دستور امام خمینی(ره) تاسیس شد که مرکزی برای افراد بی بضاعت است، اگر دولت به کمیته امداد کمک کند نیازمندان بیشتری می تواند تحت پوشش این کمیته قرار بگیرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 347446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha