ایجاد 40 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان کهگیلویه

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از اجرای 40 طرح اشتغال زایی، کارانگیزی و توان افزایی جهت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، عنایت رحیمی نیا، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کهگیلویه گفت: توانمندسازی و اشتغال خانواده های تحت حمایت از رئوس برنامه کاری کمیته امداد این شهرستان است که این مهم با اجرای طرح های خودکفایی در سرفصل های مختلف در حال اجراست.

وی افزود :به همین منظور در ماه گذشته 40 طرح اشتغال زایی، کارانگیزی و توان افزایی در شهرستان کهگیلویه در سرفصل های دامداری، کشاورزی، خدمات، حمل نقل، مغازه داری، صنفی و صنعتی اجرا شد.

رحیمی نیا اعتبار طرح های اجرا شده را بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: سیاست کلی این نهاد به سمت اشتغال و خوداتکایی خانواده ها تغییر یافته و این نهاد از تمام ظرفیت های موجود جهت استقلال خانواده های تحت حمایت استفاده خواهد کرد.

این مسئول اظهار داشت: زیر ساخت استقلال و خودکفایی خانواده ها در خصوص خود اشتغالی، داشتن حرفه لازم جهت ایجاد شغل است.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد، رحیمی نیا گفت: در همین راستا این نهاد اقدام به برگزاری کلاس های آموزش رایگان در زمینه کشاورزی، پرورش زنبور، خیاطی، تعمیر لپ تاپ، لوله کشی صنعتی، قالی بافی، کیف دوزی، کمک بهیاری، نسخه خوانی و آموزش رانندگی جهت مددجویان و فرزندان آنان کرده است.

وی گفت: امید است با نظارت به موقع کارشناسان و اجرای دقیق طرح ها، بخش عظیمی از اقتصاد شهرستان شکوفا شده و خانواده ها به استقلال کامل برسند.


پایان پیام/

کد خبر 347712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha