نفرات برگزیده ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس گیلان معرفی شدند

خبرگزاری شبستان: ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس استان گیلان با عنوان"تبسم بیداری" با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

استاد فرامرز محمدی پور، رئیس کارگروه علمی تخصصی ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس استان گیلان، امروز(8 اسفند) در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: جشنواره دفاع مقدس استان از سال 86 آغاز به کار کرده است و فقط در سال 91 برگزار نشد که امسال ششمین جشنواره با عنوان تبسم بیداری با همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و امور کتابخانه‌های استان برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره از مهر ماه امسال آغاز شده بود، گفت: 127 اثر تا پایان دی ماه که آخرین مهلت ارسال آثار بود در این جشنواره شرکت کرد.

 

محمدی‌پور اذعان کرد: با داوری آثار مریم فرجی، محمد رضا میرزاده و آرش پورعلیزاده سه نفر برگزیده در بخش موضوعی دفاع مقدس و آثار رضا نیکو کار، جواد پیشنماز و ساجده جبارپور سه نفر برگزیده در بخش موضوعی مقاومت و بیداری اسلامی معرفی شدند.

 

وی تصریح کرد: در بخش ویژه شعر و شاعر کودک و نوجوان هیچ اثری حائز رتبه نشد و تنها محدثه آزمند و حسن جهانی به دلیل اهتمام به شعر دفاع مقدس، شایسته تقدیر معرفی شدند.

 

محمدی پور اضافه کرد: کارگروه علمی تخصصی ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس گیلان به دلیل عدم اتفاق نظر در خصوص نامزدها از اهدای جایزه ادبی غلامرضا رحمدل صرف نظر کرده و آن را به دوره بعد موکول کردند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 347753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha