نگاه خیر به حوزه هنری داشته باشیم

خبرگزاری شبستان: بازیگران سینما و تلویزیون گفت: نگاه خیر به حوزه هنری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، هوشنگ توکلی، از بازیگران سینما و تلویزیون ظهر امروز(8 اسفند) در دیدار با امام جمعه مشهد، مسئله هنر را بخشی از طبیعت انسانی دانست و اظهار کرد: این طبیعت انسانی در آفرینش هر انسانی وجود دارد در مقابل آن نیز خیر و شر در وجود انسان ها مشاهده می شود.


وی با اشاره به اینکه در قرن 21 خیر و شر به گونه ای اجتماعی شده است، تصریح کرد: هر مانعی که بر سر راه انسان باشد که نتواند آن را حل کند شکل شر پیدا می کند و این امر باعث ایجاد بحران می شود.


توکلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نگاه خیر به حوزه هنری داشته است، تاکید کرد: آنچه از شر در جامعه مشاهده می شود بخشی به نادانی برخی از افراد در جامعه بر می گردد و بخشی نیز به اقدامات دشمنان که با لباس دوست وارد می شوند.


وی با اشاره به اینکه اگر موانع از سر راه حوزه هنر برداشته نشود مشکلات آن دامن همه را می گیرد، خاطر نشان ساخت: وقتی بزرگان در سرنوشت دینی و مذهبی کشور ما وجود دارد نباید این موانع در سر راه باشد.


بنابرگزارش شبستان در ادامه اصغری، کارگردان فیلم های شهید برونسی و شهید کاوه افزود: اگر مراجع و علماء دین از هنرمندان حمایت های خود را داشته باشند آن ها نیز مجبور به تغییر مسیرهای ارزشی خود نخواهند شد.


وی با بیان اینکه امکانات سینمایی در تهران جمع شده و این باعث مهاجرت هنرمندان از سطح کشور به تهران شده است، اذعان داشت: متاسفانه به دلیل اهمیت ندادن و یا برخورد ناشایست مدیران سطح میانی به هنرمندان یا باعث مهاجرت آن ها به تهران شده و یا باعث می شود که فعالیت های هنری خود را کنار بگذارند.


این کارگردان مطرح کشوری با تاکید بر اینکه خوشبختانه مقام معظم رهبری و یا وزرا و مدیران بالایی هنرمندان را تشویق و حمایت می کنند، گفت: متاسفانه مدیران میانی مشکلاتی را بر سر راه هنرمندان به وجود می آورند که باعث دلسرد شدن هنرمندان می شوند این برای عرصه هنر مشکل ساز است.


پایان پیام/
 

کد خبر 347907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha