تربیت یک میلیون حافظ و قاری قرآن کریم طی 5 سال در کشور

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: تاکنون 510 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در کشور ثبت نام کردند که امید است در مدت 5 سال بتوان یک میلیون حافظ و قاری را تحویل جامعه اسلامی دهیم.

حجت الاسلام سید محمد جواد رئوف سیدنژاد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: باتوجه به فرمان مقام معظم رهبری که باید در جامعه سعی شود تا 10 میلیون حافظ و قاری قرآن کریم تربیت شود، نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در مشهد مقدس در خطاب به مقام معظم رهبری اعلام کردند ما تعهد خواهیم کرد ظرف یک پروسه 5 ساله یک میلیون نفر از حافظان و قاریان جامعه را تربیت کنیم.

 

وی افزود: با توجه به اینکه تاکنون 510 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم نیز ثبت نام کردند امید است تا در مدت 5 سال بتوانیم یک میلیون حافظ و قاری را تحویل جامعه اسلامی بدهیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین رئوف سیدنژاد در خصوص ترویج و گسترش این طرح در جامعه، اظهارداشت: برای اجرای این طرح توانسته ایم با مراکز و موسسات تعامل و تفاهم نامه امضا کنیم.


وی راه اندازی سامانه ثبت نام و به روز رسانی اطلاعات داوطلبین و مربیان، تدوین درس نامه حفظ، تدوین کتابچه موضوعی قرآن، تاسیس مرکز تربیت مربی در شهر قم، راه اندازی وب سایت تخصصی و آموزش مجازی حفظ قرآن کریم را از برنامه های ترویج برای قرآن کریم دانست.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 348086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha