6 پایگاه نیکوکاری، کمک های مردم آستارا را جمع آوری می کنند

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا گفت: در جشن نیکوکاری امسال برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار بندر آستارا، 6 پایگاه ثابت در این شهرستان برپا می شود.

رحمت الله رجبی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: 6 پایگاه ثابت در شهر آستارا و لوندویل و 10 اکیپ سیار در سطح پایگا‌ه‌های مقاومت بسیج، مساجد، مدارس و معابر و خیابان‌های عمومی و محل برگزاری نماز جمعه کمک‌های مردم خیر و نیکوکار بندر آستارا را جمع آوری می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: از آنجایی که هر سال از 14 اسفندماه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام(ره) تا 21 اسفندماه هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است جشنواره نیکوکاری در این هفته برگزار می‌شود.


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان اینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ انفاق،‌ احسان و نوع دوستی در آستانه سال نو و همچنین تأمین بخشی از نیازهای محرومین و نیازمندان جامعه صورت می‌گیرد، افزود: مردم خیر و نیکوکار بندر آستارا می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را شامل لباس، کفش و سایر اقلام مصرفی به پایگاه‌های دایر در سطح شهرستان تحویل دهند.


رجبی با اشاره به اینکه شماره حساب(جام) 83/47904790بانک ملت آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نیکوکار بندر آستاراست، گفت: طرح جمع آوری کمک‌های مردمی با مشارکت سازمان دانش آموزی کشور، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، وزارت آموزش و پرورش و نیروی مقاومت بسیج انجام می‌شود.


به گزارش شبستان، جشنواره نیکوکاری از روز چهارشنبه این هفته آغاز می‌شود و در این روز تنها به جمع آوری کمک‌های دانش آموزان مدارس اختصاص می‌یابد، روز پنج شنبه در معابر عمومی و خیابان‌های اصلی و روز جمعه در مصلی نماز جمعه شهر آستارا کمک‌های مردم جمع آوری خواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 348226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha