آمادگی 13 مدرسه در بیرجند برای اسکان مسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: رئیس آموزش و پرورش بیرجند از آمادگی 13 مدرسه به منظور اسکان مسافران نوروزی همزمان با ایام نوروز 93 در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد زمانی امروز (10 اسفند) در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهارداشت: سازمان آموزش و پرورش بیرجند از 25 اسفندماه جاری آمادگی اسکان مسافران نوروزی را دارد.


وی ادامه داد: در این راستا 13 مدرسه با 90 کلاس درس به منظور اسکان مسافران نوروزی با تمامی امکانات تا 13 فروردین ماه سال آینده پیش بینی شده است.


رئیس آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی در سه سطح از امکانات در کلاس های درس انجام می گیرد، بیان داشت: یک سری کلاس های درس ویژه با امکانات یخچال، تلویزیون، فرش و ... و کلاس های دیگر با داشتن امکانات اولیه مسافران نوروزی را اسکان می دهند.


وی با تاکید براینکه اسکان مسافران نوروزی با اولویت فرهنگیان و خانواده های آنهاست، ادامه داد: سایر افراد در صورت خالی بودن ظرفیت اسکان می توانند از خدمات این سازمان بهره مند شوند.


زمانی راه اندازی پیک موتوری راهنما برای مسافران نوروزی را از دیگر خدمات این سازمان در ایام نوروز ذکر و خاطرنشان کرد: نشست های توجیهی برای مدیران و سرایداران و دست اندرکاران امر برگزار و تمامی اقدامات امنیتی و ایمنی برای اسکان مسافران نوروزی انجام شده است.


پایان پیام/

کد خبر 348241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha