مدیران در رسیدگی به مشکلات مردم برخورد جناحی نداشته باشند

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان بویراحمد به بحث گرایش خاص مدیران در نظام جمهوری اسلامی اشاره و افزود: مدیران در رسیدگی به مشکلات مردم، نباید جناحی برخورد کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، دکتر هوشنگ یاری، فرماندار شهرستان بویراحمد امروز(10 اسفند) در جلسه شورای اداری این شهرستان، مدیران از برخوردهای باندی و جناحی برحذر داشت.

 

یاری گفت: مدیران در نظام جمهوری اسلامی ایران گرایش های خاص خود را دارند؛ ولی در بحث رسیدگی به مشکلات مردم، نباید جناحی برخورد کرد.

 

وی با بیان این که مشکلات مردم در ادارات شهرستان باید موضوع کاری برای مدیران باشد و نه مانع، افزود: باید با شیوه تدبیر و امید که در دستور کار دولت یازدهم قرار گرفته، این مشکلات را برطرف کرد.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: در شهرستان بویراحمد با توجه به وجود مشکلات برای رشد، تعامل، همکاری و همدلی همه مدیران نیاز است و باید با جدیت کار را به پیش ببریم.

 

وی با بیان این که مدیران باید مصوبات اجرایی را یک هفته قبل از شورای اداری به فرمانداری ارسال کنند، از تشکیل کارگروه نظارت فرمانداری با مسئولیت معاون اداری و مالی و جمعی از کارشناسان خبر داد.

 

یاری اظهار داشت: این کارگروه هفته ای دو روز به صورت سرزده از ادارات شهرستان بازدید خواهد داشت و مشکلات و کمبودهای ادارات و نهادها را بررسی و نتایج را به فرمانداری گزارش خواهند داد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه، شاهرخ کناری، معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان بویراحمد نیز گفت:دولت تصمیم دارد فاز دوم هدفمندی یارانه ها را در سال 93 اجرایی کند.

 

کناری افزود: ما هم به عنوان مدیران دستگاه ها وظیفه کاهش بار روانی که بر دوش مردم قرار می گیرد، را داریم.

 

وی اظهار داشت: وظیفه اصلی رسانه های دیداری و شنیداری این است که موضوع هدفمندی یارانه ها را به شکلی به جامعه القاء کنند که بار روانی برای جامعه نداشته باشد.

 

این مسئول عمرانی و برنامه ریزی شهرستان بویراحمد گفت: کشور ما با جمعیت 75 میلیون نفری با کشور چین دارای جمعیت بالای یک میلیارد نفر در بحث انرژی برابری می کند.

 

کناری هدف از اجرای هدفمندی یارانه ها در فاز دوم را رونق اقتصادی، رشد تولید و کمک به اقشار کم درآمد دانست و خاطرنشان کرد: دولت قرار نیست باری بر دوش مردم بگذارد؛ بلکه تلاش دولت تدبیر و امید با اجرای هدفمندی در صدد برداشتن باری از دوش مردم است.

 

وی اذعان داشت: سازمان حمل و نقل و پایانه ها، نیروی های انتظامی و امنیتی، شهرداران، پخش فراورده های نفتی و دیگر ادارات در این راستا وظایف خطیری برعهده دارند.

 

معاون برنامه ریزی شهرستان بویراحمد در ادامه، اظهار داشت: باتوجه به مکاتبه معاونت توسعه منابع انسانی استانداری به فرمانداری ها در زمینه کاهش تصدی گری های دولت، کارهایی که قابلیت برون سپاری دارند را تعیین خواهیم کرد.

 

کناری گفت: کارگروه زمینه کاهش تصدی گری های دولت در فرمانداری تشکیل شده و مواردی که این قابلیت را دارند مدیران جمع بندی کرده و به کارگروه که به ریاست فرماندار برگزار می شودع ارسال کنند.

 

شایان ذکر است در این نشست که کلیه ادارات و نهادهای شهرستان بویراحمد حضور داشتند، حاضرین به بیان نظرات و کارهای صورت گرفته در حوزه کاری پرداختند.

 

پایان پیام/

کد خبر 348265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha