تفاهم نامه اوقاف و میراث فرهنگی برای امور عمرانی در بقاع متبرکه

خبرگزاری شبستان: قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه از انعقاد تفاهم‏نامه مشترک بین سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای پیشبرد بهتر عملیات عمرانی در بقاع متبرکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان،عبدالرضا عابد شامگاه (10 اسفند) در حاشیه بازدید از امامزاده محمد (ع) دیباج با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، امام جمعه دیباج و برخی از مسوولان شهرستان دامغان بر لزوم برقراری تعامل سازنده بین دستگاه‏های اجرایی تاکید کرد.


وی اظهار داشت: سیاست سازمان اوقاف و امور خیریه در انجام ماموریت‏های محوله، برقراری تعامل با دستگاه‏های اجرایی و نهادهای دولتی است.


قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: موفقیت تمام دستگاه‏های اجرایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون تعامل مسوولان و مدیران با یکدیگر است.


عابد ادامه داد: از طریق انعقاد تفاهم‏نامه با دستگاه‏های مختلف، سعی شده است تا اختلافات بر اساس توافقات حل و فصل و از ظرفیت دستگاه‏های اجرایی مختلف در پیشبرد بهتر امور بهره‏برداری شود.


وی انعقاد تفاهم‏نامه بین سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را یکی از اقدامات اخیر سازمان در پیشبرد بهتر عملیات عمرانی در بقاع متبرکه عنوان کرد.


قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه ارادت مردم به بقاع متبرکه را ناشی از اعتقادات و باورهای مردم به این بزرگواران عنوان کرد و گفت: امروز هر چه داریم، از برکت وجود این بزرگواران است.


به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف وامور خیریه استان سمنان،عابد با بیان اینکه باید با برنامه‏ریزی جامع در احیای موقوفات و بقاع متبرکه در اقصی نقاط کشور کوشید، برقراری تعامل سازنده با دستگاه‏های اجرایی و نهادهای دولتی را یکی از امور مهمی دانست که به کارها شتاب می‏بخشد.


قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه خواستار همراهی مردم و مسوولان در توجه بیشتر به بقاع متبرکه و امامزادگان کشور شد و گفت: امروز همه وظیفه دارند تا با سعی و تلاشی وافر و همه‏جانبه، در راه مرمت و بازسازی و نگهداری مطلوب این اماکن مقدس بکوشند.


پایان پیام/
 

کد خبر 348443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha