پیش بینی 80 مدرسه در استان زنجان برای اسکان فرهنگیان

خبرگزاری شبستان: کارشناس تعاون آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در راستای ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان در ایام نوروز 80 مدرسه برای اسکان این قشر در استان زنجان پیش بینی شده است.

سجاد بهلولی، کارشناس تعاون آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اسکان فرهنگیان در مدارس استان اندیشیده شده است، اظهار کرد: در همین راستا 80 مدرسه در سطح استان به این امر اختصاص یافته است.


این مقام مسئدول همچنین با یادآوری اینکه 820 کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز آماده شده است، افزود: هر کلاس درس گنجایش اسکان پنج نفر را دارد.
 

بهلولی از استقرار 15 پایگاه پذیرش اسکان در سطح استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه اسکان فرهنگیان از (10 اسفند) به مدت 10 روز آغاز شده است و افرادی که از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی نسبت به ثبت نام و رزرو مکان اقدام نکرده اند؛ می توانند به این پایگاه ها مراجعه کنند.
 

کارشناس تعاون آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: کلاس های اختصاص یافته برای اسکان فرهنگیان در این ایام به گروه های ویژه، الف، ب و ج تقسیم می شود.
 

به گفته وی اسکان فرهنگیان از (28 اسفند) امسال آغاز و تا پایان نوروز سال آینده ادامه خواهد داشت.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 348473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha