گردشگران مذهبی میهمان حسینیه اعظم زنجان می شوند

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: حسینیه اعظم زنجان به عنوان یکی از بناهای مذهبی و تاریخی پذیرای مسافران نوروزی در استان زنجان خواهد بود.

مجتبی شهامی، مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان به برنامه های ایام فاطمیه و عید نوروز در این حسینیه اشاره و اظهار داشت: در همین راستا ستاد استقبال از مسافران نوروزی در حسینیه اعظم زنجان تشکیل شده است.


وی با اشاره به اینکه استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی در ماه محرم پذیرای خیل کثیری از عاشقان امام حسین(ع) است، یادآور شد: در ایام نوروز نیز برنامه های بازدید مسافران نوروزی از این مرکز معنوی برگزار خواهد شد.
 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه حسینیه اعظم زنجان از پتانسیل بالایی در جذب گردشگران مذهبی برخوردار است، ادامه داد: این بنای تاریخی قدمت دیرینه دارد و به جهت حضور پرشور مردم در عزاداری هشتم محرم به عنوان یکی از قطب های معنوی برای مردم ایران مطرح است.
 

به گفته مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان برنامه ریزی ها برای اجرای برنامه های بازدید از حسینیه اعظم و استقبال از مسافران نوروزی همچنان ادامه داد.


شهامی در ادامه از برگزاری ویژه برنامه عزاداری ایام فاطمه در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و افزود: این برنامه شب های (24 و 25 اسفند) با حضور عزاداران حضرت فاطمه زهرا(س) در استان زنجان برگزار می شود.


وی تصریح کرد: حجت الاسلام مهدی محبی تهرانی به عنوان سخنران و حاج مهدی رسولی مداح و مرثیه سرای ویژه برنامه ایام فاطمیه اعلام شدند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 348497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha