کانون های فرهنگی مساجد، پنانسیلی موفق در ارتقاء بصریت دینی

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای شهرکرج با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های مساجد گفت: کانون های فرهنگی مساجد، پتانسیلی موفق در ارتقاء بصیرت دینی هستند.

محمد دادگو، رئیس شورای اسلامی شهر کرج در مصاحبه با خبرگزاری شبستان در البرز، ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون های مساجد گفت: اعضای کانون های مساجد به واسطه امنیت خانه خدا و محوریت فعالیت ها در این حوزه، از سنگری در جهت ارتقاء بصیرت دینی بهره مند هستند.

 

به گفته این مسئول، تعامل سازنده اعضای کانون های مساجد در تمامی عرصه های سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،ورزشی و هنری در سطح مساجد زمینه رونق و شکوفایی آن است.

 

دادگو افزود: مساجد کانون رشد و سازندگی است و امروز با فعالیت کانون ها این رشد و سازندگی رونق پیدا کرده است و در مسیر حقیقی خودش قرار گرفته است.

 

وی با برشمردن اهمیت کارکرد مساجد توضیح داد: مساجد در گذشته و در زمان حال، بستر رشد افراد موفق جامعه بوده است و زمینه بسیاری از دستاوردهای علمی دینی شده است.

 

رئیس شورای اسلامی کرج مطرح کرد: افراد برجسته دینی و علمی در سطح مساجد رشد یافته اند، چراکه مسجد بیت خانه و میعادگاه مومنین است.

 

در پایان این مسئول عنوان کرد: اعضای کانون های مساجد با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری با بصیرت و آگاهی وارد کانون های مساجد شوند و در تعالی آن کوشا باشند.

 

پایان پیام/

کد خبر 348543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha