تشکیل جلسه شورای فرهنگ عمومی میلاجرد

نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر میلاجرد صبح امروز11اسفند ماه جاری در دفتر امام جمعه این شهر تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، امام جمعه شهر میلاجرد در این جلسه با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در جامعه به عنوان یک وظیفه همگانی گفت: استکبارجهانی با توطئه های شوم خود در صدد ضربه زدن به فرهنگ و ارزش های اسلامی است.


حجت الاسلام و المسلمین محمدی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر شورای فرهنگ عمومی در این شهرستان افزود:شورای فرهنگ عمومی از جمله نهادهای مهم است که وظیفه سیاست گذاری، هدایت و نظارت، تجزیه و تحلیل وضع فرهنگ عمومی جامعه را بعهده دارد.


وی در ادامه با اشاره به تقارن نوروز باستانی امسال با ایام سوگواری و عزاداری حضرت زهرای مرضیه(س) گفت: اعضای شورای فرهنگ عمومی باید با فضاسازی و برنامه ریزی مناسب در راستای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم سوگواری ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)و همچنین آیین های نوروز باستانی تلاش کنند.

 
در ادامه جلسه حسین احمدی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان نیز ضمن ارایه گزارشی از اهداف و وظایف شورای فرهنگ عمومی، در خصوص جایگاه قانونی شورای فرهنگ عمومی سخنانی بیان کرد.

گفتنی است اعزام مبلغ به مناطق شهری و روستای در ایام فاطمیه و نصب بنر و پلاکارد و همچنین فضاسازی مناسب ایام شهادت حضرت فاطمه(س)توسط شهرداری و سایر دستگاه های فرهنگی از مصوبات این جلسه بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 348619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha