شغل معلمان پرورشی نیازمند خلاقیت است

خبرگزاری شبستان: مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان گفت: باتوجه به اینکه ماموریت معلم های پرورشی پیچیده است شغل آن ها هم پیچیده تر است و نیازمند به خلاقیت دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، نصرالله کشیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان، امروز( 11 اسفند) در همایش فعالان عرصه تربیت که به مناسبت 8 اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی در سالن حکمت آموزش و پرورش گرگان برگزار شد، گفت: باتوجه به اینکه ماموریت تمامی معلمین و معلم های پرورشی پیچیده است شغل آن ها هم پیچیده تر است و نیازمند به خلاقیت دارند.


وی افزود: باید مربیان ومعلمین ما توجه داشته باشند در آموزش خود طوری برخورد کنند تا در سال های آینده شاهد یک خروجی خوب باشیم.


کشیری نادیده گرفتن شغل مربیان پرورشی را یکی از دغدغه ها و نگرانی های آنان دانست و اظهارداشت: در صورت پیشنهاد همکاری در بخش های مختلف به این دسته از مریبان با استقبال مواجه هستیم چرا که آنان معتقدند که شغلشان نادیده گرفته شده است و مورد اهمیت قرار نگرفته است و تغییر شغل به راحتی انجام می شود.


وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم در مربیان پرورشی خود ایجاد انگیزه کنیم باید شاخصه هایی را برای آنان در نظر بگیریم.


مدیر آموزش و پرورش گرگان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه جایگاه این مربیان از جمله جایگاهی است که باید تدبیری در آن صورت گیرد نیز باید با قوت به آن نگاه شود.


احمد کردوالاش آبادی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گرگان نیز در ادامه گفت: این مراسم به مناسبت سالگرد تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی توسط شهیدان باهنر و رجایی برگزار شده تا بتوانیم از مربیان و معاونان پرورشی گرگان تجلیلی به عمل آوریم.


وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، تشکلات دانش آموزی، اجرای برنامه برای مناسبت های مختلف و برنامه های تربیتی دانش آموزی از اهم فعالیت های این مربیان است.


پایان پیام/

کد خبر 348686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha