مربیان تربیتی در برنامه های خود بیانات رهبری را مورد توجه قرار دهند

خبرگزاری شبستان :معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان یزد، اظهار داشت: مربیان پرورشی باید در برنامه های فرهنگی تربیتی خود بیانات رهبری را در مورد سبک زندگی مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، علی سرداری، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان یزد، ظهر امروز(12 اسفند) در همایش فعالان عرصه تعلیم و تربیت استان گفت: مربیان تربیتی باید در برنامه ریزی های خود جهت انجام برنامه های فرهنگی تربیتی در سطح مدارس به بیانات رهبری در مورد سبک زندگی توجه ویژه ای داشته باشند.

 

وی مربی تربیتی را برنامه ریز و راهنمای دانش آموزان در امور تربیتی دانست و افزود: مربی تربیتی در فعالیت های خود موفق است که دانش آموزان را محور فعالیت های خود قرار دهد.

 

وی با بیان اینکه مربیان باید زمینه هایی را ایجاد نمایند تا دانش آموزان موفقیت های خود را در برنامه های تربیتی لمس کنند، رشد و پیشرفت امور تربیتی در مدارس را در گرو فعال کردن دانش آموزان دانست و تصریح کرد: سیاست کلی آموزش و پرورش در امور تربیتی دانش آموز محوری می باشد.

 

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان یزد، بر لزوم پرهیز از کمی نگری به برنامه های حوزه تربیتی تاکید کرد و یاد آور شد: در این حوزه باید به کیفیت برنامه ها توجه جدی شود و از پرداختن به کارهای آماری دوری کرد.

 

وی مهم ترین هدف برنامه های تربیتی را رشد و تعالی دانش آموزان دانست و اظهار داشت:مربیان نباید به فعالیت های تربیتی در مساجد اکتفا کنند بلکه باید فعالیت های خود را تا سطح مساجد و محله گسترش دهند.

 

سرداری، بر لزوم برنامه ریزی در امور تربیتی جهت رسیدن به هدف نهایی تاکید کرد و  ادامه داد: در برنامه ریز های خود به بیانات رهبری، سیاست های دولت و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشته باشید. 

 

پایان پیام/

 

کد خبر 349159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha