وجود 6هزار مدرسه و فضای آموزشی نیمه تمام در کشور

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور، از وجود بیش از 6هزار مدرسه و فضای آموزشی نیمه تمام در سراسر ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، باقر مسلمی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور، پیش از ظهر امروز (12 اسفند) در مراسم معارفه مدیرکل جدید نوسازی مدارس کردستان در سنندج اظهار داشت: بینش مدیریت ریشه در اعتقادات ما داشته و مدیریت از مهمترین ابزارهای توسعه و پیشبرد امور است.


وی افزود: مدیریت امانتی است برای خدمت به مردم و بسترسازی برای توسعه و پیشرفت جامعه که نتیجه آن فراهم کردن رفاه اجتماعی است.


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور، تصریح کرد: کار در حوزه تعلیم و تربیت زمینه ساز توسعه فرهنگی و اجتماعی بوده و مجموعه نوسازی مدارس با بسیج همه نیروها و امکانات خود نقش مهمی را در این راستا ایفا می کند.


مسلمی، خاطر نشان کرد: جبهه استکبار با تمام توان سعی می کند ما را از مسیر توسعه و پیشرفت علمی منحرف سازد لذا باید در برابر این توطئه ها با انسجام و اتحاد تلاش نماییم و از همه ظرفیت های کشور در بخش دولتی و غیر دولتی بهره بگیریم.


وی افزود: در سال 91 کل اعتبارات مصوب نوسازی مدارس هزار و 730 میلیارد تومان بود که از این میزان تنها 500 میلیارد تومان محقق شد.


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار داشت: در سال 92 نیز هزار و 850 میلیارد تومان برای نوسازی مدارس کشور مصوب شد که تاکنون 300میلیارد تومان محقق شده است.


مسلمی افزود: هم اکنون بیش از 6هزار طرح نیمه تمام آموزشی در کشور داریم که بدون کمک و یاری مجمع خیرین مدرسه ساز بسیاری از این طرح ها به سرانجام نخواهد رسید.
 

وی در ادامه بر کمک ویژه به طرح های نوسازی و تجهیز مدارس استان کردستان، تأکید کرد و خواستار حمایت استانداری و آموزش و پرورش استان از تلاش های اداره کل نوسازی و مدیرکل جدید این نهاد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 349015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha