مبلغین مدارس امین توانایی گسترش فضای علمی و معنوی را دارند

خبرگزاری شبستان:مدیرکل همکاری‏های تبلیغی معاونت تبلیغ و آموزش‏های کاربردی مرکز مدیریت حوزه‏های علمیه کشور گفت: مبلغین مدارس امین با همکاری و همفکری مدیران ومربیان مدارس، توانایی گسترش فضای علمی ومعنوی را دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‏الاسلام والمسلمین حسین مردان‏پور، مدیرکل همکاری‏های تبلیغی معاونت تبلیغ و آموزش‏های کاربردی مرکز مدیریت حوزه‏های علمیه کشور در جمع مبلغین مدارس امین گرگان گفت: مبلغین مدارس امین با همکاری و همفکری مدیران و مربیان مدارس، توانایی گسترش فضای علمی و معنوی را دارند.


حجت‏الاسلام مردان‏پور هدف از اجرای این طرح را ایجاد فضای علمی و آموزشی همراه با اخلاق و معنویت عنوان کرد و افزود: علم و اخلاق مکمل یکدیگر بوده و انسان موفق بین این دو بال توازن ایجاد می‏کند.
 

به گزارش روابط‏عمومی حوزه علمیه استان گلستان، وی به همراه حجت‏الاسلام والمسلمین مهدی فندرسکی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان، در مدارس شهید رحمتی، شهید قندهاری، سلامتی و 22 بهمن گرگان حضور یافت و از مبلغین این مدارس تقدیر کرد.


گفتنی است، طرح مدارس امین با همکاری حوزه علمیه و اداره‏کل آموزش و پرورش استان گلستان از سال تحصیلی92 – 1391 با اهداف آشنایی دانش‏آموزان با مسائل دینی، افزایش سطح آگاهی‏ها و ایجاد تغییرات مثبت اخلاقی بین دانش‏آموزان در 32 مدرسه استان گلستان آغاز شد و در حال حاضر 32 مبلغ خواهر و برادر در قالب این طرح مشغول فعالیت هستند.

 

پایان پیام/
 

 

کد خبر 348753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha