کانونهای فرهنگی و هنری مساجد با حضور پررنگ مردم تقویت می شوند

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تقویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد با حضور مردم محقق می شود، گفت: هرچه حضور مردم پررنگ تر باشد کانون های فرهنگی و هنری رونق بیشتری می گیرند.

وجه الله خدمتگزار در آستانه 18 اسفند ماه سالروز تاسیس ستاد عالی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند، اظهارداشت: مساجد یکی از مقدس ترین مکان ها بر روی زمین است.


وی افزود: نمازگزاران و مردم در مساجد مباحث اعتقادی و اجتماعی را دنبال می کنند و از طرف دیگر این مکان؛ یک کانون بسیج مردمی برای حل مشکلات است.


استاندار خراسان جنوبی برگزاری نماز جماعت، شکل گیری بسیج، سازماندهی رزمندگان دفاع مقدس و شکل گیری انقلاب اسلامی ایران را از کارکردها و اثرات مساجد ذکر کرد و افزود: این امر نقش و جایگاه مسجد را نشان می دهد چراکه مقدس ترین مکان مسلمانان و ایرانیان مساجد هستند.


خدمتگزار حضور مردم در برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد را مهمترین راهکار تقویت این مجموعه های فرهنگی ذکر و تاکید کرد: در این صورت است که کانون ها رونق بیشتری می گیرند و مسائل آن به خوبی رصد و مدیریت می شود.


مقام عالی دولت در استان در پاسخ به این سوال که عملکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان را چگونه ارزیابی می کنید، بیان داشت: بایستی گزارش کار و عملکرد این نهاد را به صورت دقیق بررسی کنم سپس نظر خود را اعلام می کنم.


خدمتگزار یادآورشد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد منشاء خیر و برکت برای مردم هستند چراکه پایه و اساس آنها به اعتقاد و باورهای دینی مردم برمی گردد.


پایان پیام/

کد خبر 349318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha