اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها نیازمند همدلی رسانه هاست

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، گفت: اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها نیازمند همدلی و تعامل مطبوعات و رسانه ها در راستای اجرای صحیح این طرح است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، صبح امروز(13 اسفند) در دیدار با شورای مرکزی انجمن رسانه و مطبوعات این استان اظهار کرد: بسیج و عشق و ترکیبی جدایی ناپذیر است و در واقع بسیج عشق به همه خوبی ها، اسلام و قرآن است.


وی، با بیان اینکه بسیج عشق به خدا، ولایت و اسلام است، تصریح کرد: بسیج متناسب به شرایط در همه عرصه ها و ابعاد و در زمینه های مختلف دفاع مقدس، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و در عرصه سازندگی و جهاداقتصادی و دفاع از مرز و بوم کشور حضور خود را نشان داده است.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، با اشاره به اینکه بسیج سرمایه ای بزرگ برای نظام مقدس جمهروی اسلامی است، گفت: بسیجیان فرشتگان الهی بر روی زمین هستند و امروز همه مردم ایران اسلامی بسیجی هستند و مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند که برخی هستند که پرونده بسیجی دارند و خیلی هم هستند که پرونده بسیجی ندارند اما بسیجی هستند.


کلانتری، افزود: باید از این ظرفیت و توانمندی ها استفاده شود و همه مردم و بسیجیان در خلق حماسه های مختلف، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، حماسه سیاسی و اقتصادی دست در دست هم ترقی و توسعه کشور اسلامی را رقم بزنند.


وی، تصریح کرد: امروز نیاز داریم که انتقاد سازنده باشد، بین تخریب و نقد فاصله است و بسیجیان بهترین در تشخیص دادن هستند و بسیج رسانه و مطبوعات در این زمینه الگویی برای رسانه های مختلف باشد.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، یادآور شد: کاری که برای خدا باشد، ماندگار است و امروز برای توسعه و ترقی استان همه وظیفه سنگینی بر عهده داریم و مردم هم توقع دارند که بایستی با اتحاد و همدلی مشکلات را مرتفع و رو به پیشرفت حرکت کنیم.


کلانتری، گفت: استاندار بومی استان باید تقویت شود، تیمی که همراه ایشان در استانداری شکل گرفته یک فرصت فوق العاده برای استان فرهم کرده است که راه درست و مسیر صحیح را با کمک هم طی کرده و در این راه نقر منصفانه و دلسوزانه نیز لازم است.


وی، با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، ابراز کرد: اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان فراگیر در جامعه تبدیل شود و با همکاری مراکز فرهنگی و رسانه ها و دانشگاه ها به فرهنگ عمومی در کشور تبدیل شود.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، یادآور شد: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست و می خواهیم با اقتصاد مقاومتی تمام توطئه های که می خواهد ما به هیچ جایی نرسم مقابله کنیم، ما می خواهیم با اقتصاد مقاومتی به همه جا برسیم و با سیاست های اقتصاد مقاومتی به جایگاهی که سند چشم انداز 20 ساله پیش بینی شده برسیم.


کلانتری، افزود: هدفمندی یارانه های گام بزرگی است که اجرای مرحله دوم برای تحقق عدالت اجتماعی است که نیاز به حمایت دارد و با اطلاع رسانی شفاف و دقیق در این راستا اقدام شود.


وی، بیان کرد: اجرای هدفمندی یارانه ها طرح ملی است که همدلی و حمایت با رسانه های و مطبوعات اجرای این طرح در کشور بهتر می شود و تبادل اخبار و اطلاعات شود و مردم در جریان مسائل قرار گیرند، به طور قطع نظام و دولت به دنبال این هستند زندگی مردم بهتر و عادلانه تر شود.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، گفت: برای اجرای هدفمندی یارانه فضاسازی شود و برخی ممکن است ناشیانه و یا از روی کم اطلاعی زمینه نگرانی در مردم ایجاد کنند که باید با ظرافت مراقبت شود و مطمئن هستم دولت با تدبیر و امید ظرافت ماموریت خود را انجام می دهد.


کلانتری، در پایان با تاکید بر لزم اطلاع رسانی درست در خصوص هدفنمدی یارانه ها، خاطرنشان کرد: ظرفیت بسیج رسانه و مطبوعات ظرفیت مناسبی در راستای اطلاع رسانی دقیق و شفاف به مردم و اگاه سازی جامعه است.


پایان پیام/
 

کد خبر 349536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha