ارتقا کنترل ترافیک قم با 150 دوربین

خبرگزاری شبستان: جانشین فرمانده انتظامی قم گفت: قرار است در آینده نیروی انتظامی 150 دوربین نظارتی در سطح شهر نصب کرده و بر اساس آنها به کنترل ترافیک در شهر بپردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سرهنگ حمیدرضا اسدی سه شنبه شب (13 اسفند) در بازدید استاندار از مرکز سامانه مدیریت و نظارت تصویری ترافیک شهر قم گفت: وجود این مرکز کارایی بسیار زیادی داشته و موجب می‌شود تا کنترل به درستی انجام شود.


وی بیان داشت: قرار است در آینده نیروی انتظامی 150 دوربین نظارتی در سطح شهر نصب کرده و بر اساس آنها به کنترل ترافیک در شهر بپردازد.


جانشین فرمانده انتظامی قم گفت: در حال حاضر مرکز کنترل شهرداری و نیروی انتظامی تجمیع است که این مناسب بوده اما برای اجرای کامل طرح نیازمند فضایی بزرگ‌تر و کامل‌تر با تجهیزات بیشتری هستیم.


سرهنگ اسدی تاکید کرد: مبادی ورودی و خروجی، نقاط حساس و محورهای مختلف می‌توانند در این مرکز از نظر ترافیکی و امنیتی کنترل شوند و اجرای این طرح بسیار موثر خواهد بود.


وی گفت: در حال حاضر در سطح شهر 22 دوربین برای کنترل و هدایت ترافیکی وجود دارد که این تعداد کم بوده و باید بیشتر شود.


جانشین فرمانده انتظامی قم با تاکید بر امر اطلاع‌رسانی گفت: میان مرکز کنترل پلیس و صدا و سیما فیبرنوری استقرار یافته تا خبرها با سرعت و اطمینان بالایی به منظور اطلاع‌رسانی همگانی مخابره شود.


سرهنگ اسدی با اشاره به مزایای تجمیع مرکز کنترل شهرداری و نیروی انتظامی گفت: یکی از مزایای این تجمیع، شناسایی سریع و دقیق خودروهای سرقتی است به گونه‌ای که به محض ورود آنها به مبادی خروجی شهر، مورد شناسایی قرار گرفته و کنترل خواهند شد.
پایان پیام/

کد خبر 349613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha