آغاز جشن نیکوکاری در گلستان/ برپایی 2828 پایگاه جمع آوری کمکهای مردمی

خبرگزاری شبستان: قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان اعلام کرد: جشن نیکوکاری از امروز (14 اسفند) به مدت سه روز همزمان با سراسر کشور در استان گلستان آغاز شد.

اسماعیل بشارتلو، قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، ظهر امروز (14 اسفند) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: روز اول (14 اسفند) جشن نیکوکاری در مدارس، (15 اسفند) برپایی پایگاه هایی در سطح میادین شهری و (16 اسفند) برپایی پایگاه های جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی در مصلاهای نماز جمعه را خواهیم داشت.


وی با اعلام اینکه در کل تعداد 2 هزار و 828 پایگاه جهت جمع آوری هدایا در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد 661 پایگاه از سوی بسیج و مساجد در جشن نیکوکاری حاضر خواهد شد.


قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به عقد تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش، افزود: تعداد یکهزار و 832 پایگاه در مدارس استان جهت جمع آوری هدایای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.


وی تصریح کرد: با توجه به شناسایی دانش آموزان نیازمند توسط مدیران و عوامل اجرایی مدارس، هدایای نقدی و غیرنقدی در بین دانش آموزان شناسایی شده توزیع می شود.


بشارتلو با اشاره به گسترش اقدامات خیرخواهانه در بین اقشار مختلف جامعه افزود: پایگاه های مساجد با بهره مندی از تجارب 23 ساله خود در برگزاری جشن نیکوکاری، امسال نیز با قوت بیشتری در این امر خداپسندانه ظاهر خواهد شد.


قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان ادامه داد: این جشن با محوریت کمیته ها و با همکاری دستگاه های اجرایی و با رویکرد فرهنگ سازی و تقویت روح انفاق و نیکوکاری بین اقشار مختلف جامعه به خصوص خردسالان و جوانان برگزار می شود.


وی اذعان داشت: ترویج و اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری، ایجاد ارتباط و تعامل با گروه های هدف، افزایش سطح مشارکت آحاد مردم در راستای خدمت رسانی به محرومان و عرضه اقدامات گسترده در زمینه خدمت رسانی به نیازمندان را از جمله اهداف برگزاری این جشن برشمرد.


بشارتلو با بیان اینکه اگر طی چند روز برگزاری جشن نیکوکاری افرادی فرصت حضور در این امر خیرخواهانه را نداشتند، می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح استان و یا از طریق شماره حساب 0210175970004 بانک صادرات، شعبه فدائیان اسلام اقدام کنند.


پایان پیام/

کد خبر 349900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha