برپایی جشن نیکوکاری در 200 آموزشگاه علی آباد کتول

خبرگزاری شبستان: مراسم و آئین جشن نیکوکاری، امروز (14 اسفند) بطور همزمان در 200 آموزشگاه در شهرستان علی آباد کتول در دو شیفت صبح و عصر در حال برگزاری است.

محمد پیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول، ظهر امروز (14 اسفند) در حاشیه مراسم جشن نیکوکاری در آموزشگاه علامه مجلسی شهرستان علی آباد کتول، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: امروز جشن نیکوکاری در سراسر شهرستان به منظور حمایت از دانش آموزان و خانواده های نیازمند برگزار می شود.


وی افزود: آئین ارزشمند این جشن امروز به طور همزمان در 200 آموزشگاه این شهرستان در حال برگزاری است و تا این لحظه شاهد استقبال بسیار خوبی هستیم.


پیری اذعان داشت: برگزاری آئین باشکوه این جشن بزرگ در آموزشگاه های شیفت صبح از ساعت10 صبح و در آموزشگاه های شیفت عصر نیز در ساعت14 و 30 دقیقه برگزار می شود.


وی خاطرنشان کرد: تمامی عواید حاصل از این جشن ها در هر آموزشگاه، توسط مدیر همان آموزشگاه، صرف یاری رساندن به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت در همان آموزشگاه خواهد شد.


مدیر آموزش و پرورش علی آباد کتول، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، در یاری رساندن با خانواده ها و افراد نیازمند، ضمن تشکر از همت والای مردم خیر خواه و خدا دوست شهرستان علی آباد کتول، از آنان خواست: تا با شرکت در این مراسمات جشن نیکوکاری، از دانش آموزان و خانواده های بی بضاعت دست گیری و کمک نموده و در آستانه سال جدید با این عمل خیر خود، شادی و نشاط را به همراه شکوفه های بهاری به این عزیزان هدیه ببخشند.


وی در ادامه یادآور شد: اهتمام ورزیدن به این جشن با ارزش نیکوکاری که خوشبختانه همه ساله در واپسین روزهای سال و به منظور یاری رسانیدن به خانواده های بی بضاعت و آسیب پذیر انجام می شود نه تنها باعث شادی دلها و رضای خداوند متعال است، بلکه این عمل خیر و الهی باعث افزونی برکات و همچنین ایجاد همدلی و وحدت در میان مردم خواهد شد.
 

پایان پیام/



 

کد خبر 349975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha