موج بیداری اسلامی، الگویی از شکل مبارزات مردم در انقلاب اسلامی است

استاندار اردبیل گفت: موج بیداری اسلامی، نماد و الگویی از شکل مبارزات مردم در انقلاب و صدور انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، سید حسین صابری، استاندار اردبیل، صبح امروز (11اردیبهشت) در دیدار با شیخ عادل الهنان از علمای بحرین با تشکر از حضور آنان در استان دارلارشاد اردبیل، بیان کرد: مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران با لطف خداوند و حمایت های مقام معظم رهبری در کنار مردمان آزاده جهان به خصوص مردم مظلوم بحرین هستند تا بتوانند به یکی از آرمان های امام راحل که صدور انقلاب اسلامی به همه دنبا بود جامعه عمل پوشانند.


وی تصریح کرد: اسلام مرز نمی شناسد و هر کجا مسلمانی اعم از شیعه و سنی مورد ظلم واقع شود باید مورد حمایت مسلمانان قرار گیرند.

 

صابری، فضاهای اخیر و موج بیداری اسلامی در منطقه را حاوی دو نکته مهم برای همگان دانست و اظهار کرد: ما باور داریم و جهانیان نیز پذیرفته اند که بر اساس نگاه فراگیر امام راحل و هدایت های مقام معظم رهبری، موج بیداری اسلامی فراگیر شده است.


استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: موج بیداری اسلامی چنان توفنده در حال حرکت است که علاوه بر نهضت های اسلامی به وجود آمده در کشورهای اسلامی حاشیه خلیج فارس و مسلمان، شکل حمایت مردم آزاده در نقاط مختلف دنیا حتی غیر مسلمانان نیز به عنوان انسان های آزادی خواه و عدالت طلب نماد و الگویی از شکل مبارزات مردم در انقلاب اسلامی است.

 

صابری ادامه داد: نظام اسلامی ایران اعتقادی به جدایی شیعه و سنی نداشته و معتقدیم با تکیه بر نقاط بالای اشتراکی بین برادران شیعه و سنی و پرهیز از نقاط اختلاف انگیز مسلمان ها می توانند یکپارچه به جلو حرکت کنند اما می بینیم دست های خبیثی از بیرون در کار هست و وهابیون خائن به اسلام چه حرکت های زشت و دلخراشی را انجام می دهند، بنابراین امروز جنگ بین شیعه و سنی نیست و آنچه در جریان است جنگ بین استکبار جهانی و اسلام است.

 

وی رموز موفقیت مردم ایران اسلامی را در مکتب اسلامی، رهبری امام امت (ره) با استمرار رهبری مقام معظم رهبری و وحدت کلمه بیان کرد و گفت: تاریخ ثابت کرده که استکبار از حوصله بالایی برخوردار است و اگر امروز توسط عوامل خود در کشورهای اسلامی به نتیجه نرسد با فضا سازی برای سال های بعد به خصوص با تحلیل بردن نیرو و انرژی نسل جوان از هیچ کاری فرو گذار نمی کند.


پایان پیام/ 

کد خبر 35002

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha