ضرورت شناخت گروه های تبلیغی در برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی مساجد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: شناخت گروه های تبلیغی در برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی مساجد و مراکز ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت‌الاسلام صفر قربان پور امروز(18اسفند) در جلسه شورای تبلیغ استان مرکزی افزود: تعامل بین روحانیون مقیم قم و استان مرکزی بسیار خوب و ارزشمند است که می تواند در برنامه های فرهنگی استان تأثیر گذار باشد.


وی اظهار کرد: تعامل روحانیون اثرات و برکات خوبی داشته است و در این خصوص موقعیت بسیار خوبی ایجاد شده که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک هم از این برنامه استقبال کرده اند که این حاصل تعامل خوبی است که بین روحانیون انجام شده است.


حجت الاسلام قربان پور افزود: امید است مساجد، مدارس و همچنین سایر مراکز شهری و روستایی از برنامه های فرهنگی تبلیغی برخوردار شوند.


در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام سید علی حسینی پور، مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان مرکزی و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک بر انجام فعالیت های قرآنی از جمله تفسیر قرآن کریم در مساجد تأکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت مفهوم پیام های اخلاقی و تبلیغی قرآن کریم لازم است به تفسیر و ترجمه آیات قرآن در مساجد بیشتر توجه شود.


حجت‌الاسلام داود چمانی معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و حجت‌الاسلام شفیعی معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی بر برنامه ریزی و هماهنگی با سایر دستگاه ها جهت انجام فعالیت های تبلیغی تاکید کردند.


پایان پیام/

 

کد خبر 351030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha