مسئولان با استفاده از ظرفیت‌ مساجد در جهت اهداف عالی نظام گام بردارند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شاهین‌شهر، به نقش تاثیرگذار مسجد، از ظهور اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان با استفاده از این ظرفیت‌ها، در راستای رسیدن به اهداف عالی نظام گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان، امام جمعه شاهین‌شهر، امروز(19 اسفند) در مراسم گرامیداشت بیست و یکمین سالگرد تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شاهین‌شهر، گفت: ما باید از زحمت‌کشان مساجد که در واقع سربازان گم‌نام هستند و نه فقط مواجب نمی‌گیرند، بلکه غرامت هم همراه آنها بوده، تشکر کنیم که همواره در این زمینه تلاش می‌کنند.

 

وی افزود: مدیران مسئول و فعالان فرهنگی مساجد باید مورد تقدیر قرار گیرند زیرا زحمات بسیاری می‌کشند و پرداخت هزینه‌های جاری کانون‌ها نیز مشکلات زیادی برای آنها به وجود آورده است.

 

امام جمعه شاهین‌شهر، با اشاره به تاثیرگذاری مساجد در طول تاریخ تصریح کرد: باید گفت که فعالیت کانون‌های مساجد چیز جدیدی نیست و جوانان همواره در طول اسلام این کار را کرده‌اند و در صدر اسلام نیز پایگاه‌های جذب جوانان بود و در مسجد کوفه نیز قسمتی برای دارلقضاوت بود.

 

وی بیان داشت: کانون‌های مساجد و بسیج بحث جدید روزگار ما نیست و اگر مطالعه تاریخ اسلام را داشته باشیم، بیانگر این موضوع است که مساجد پایگاه علم، اخلاق، قضاوت و تدبیر بوده است.

 

فرماندار شاهین‌شهر و میمه، نیز در این جلسه گفت: تاثیرگذاری حضور جوانان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری در همه جوامع بر هیچ کس پوشیده نیست و حضور جوانان در صحنه‌های نبرد و پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در فعالیت‌های فرهنگی و هنری در پیشبرد اهداف نظام بسیار موثر بوده است.

 

علیرضا بصیری اظهار داشت: بهتر است که مسئولان با استفاده از این ظرفیت‌ها، در راستای رسیدن به اهداف عالی نظام گام بردارند.

 

پایان پیام/

کد خبر 351546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha