اجرای بیش از یکهزار برنامه متنوع در سطح کانون های مساجد شهرستان ابرکوه

خبرگزاری شبستان:رئیس اداره ارشاد شهرستان ابرکوه، از اجرای بیش از یک هزار برنانه فرهنگی متنوع توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

جواد عادل، رئیس اداره ارشاد شهرستان ابرکوه، ضمن تبریک بیست و یکمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، به خبرنگار شبستان از یزد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار برنامه فرهنگی متنوع توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه بیشترین مخاطب برنامه های کانون های مساجد را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند، افزود: مسجد بهترین جایگاه برای کشف استعدادهای معنوی جوانان است و حضور پررنگ آنها در مساجد و نمازهای جماعت موجب دلگرمی مسئولان می‌شود.

 

عادل، توجه به کانون های مساجد را فعالیتی ارزشمند دانست و اضافه کرد: اگر فعالیت های جامعه به سمت مساجد سوق پیدا کند هم باعث رونق مساجد می شود و هم فعالیت ها رنگ و بوی خدایی به خود می گیرد.

 

وی بر لزوم تقویت کانون های مساجد تاکید کرد و اظهار داشت: توقع عموم جامعه از مساجد و به ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزاری برنامه های متنوع و رونق بخشی به فعالیت های مساجد می باشد.

 

رئیس اداره ارشاد شهرستان ابرکوه، با اشاره به فعالیت 38 کانون فرهنگی هنری در این شهرستان از افزایش کانون های این شهرستان به 45 باب تا پایان سال جاری خبر داد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح تلاوت نوردر مساجد این شهرستان، گفت: در این راستا بیش از 2200 جلد قرآن کریم در بین 50 مسجد توزیع شده است.

 

عادل، برگزاری برنامه های مناسبتی،حضور پرشور در نمازهای جمعه و راهپیمایی ها، برپایی نمایشگاه های مختلف،برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی، حضور پر رنگ در طرح های آسمانی ها ویژه اوقات فراغت و 1447 و پیگیری و حضور در برنامه های ابلاغی از سوی دبیرخانه استان را از دیگر فعالیت های شاخص کانون های فرهنگی و هنری شهرستان ابرکوه دانست.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 351625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha