همایش "هنر و شهادت" در اصفهان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: به منظور بزرگداشت روز شهدا و سالروز صدور فرمان امام(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، همایش "هنر و شهادت" در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، محمدرضا رجائی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان امروز در همایش" هنر و شهادت" که در سالن همایش های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، با اشاره به بزرگداشت "22 اسفند" اظهار داشت: نامگذاری امروز به نام بزرگداشت روز شهدا، ارکان نظام و آحاد مسئولان و جامعه را به ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت ترغیب می کند.

 

وی ادامه داد: امروز روز بزرگداشت افرادی است که برای آرامش امروز ما از جان خود گذشتند و با شهادت خود، امنیت و آرامش را به کشور هدیه کردند.

 

رجائی افزود: تعداد شهدای استان اصفهان 23 هزار و 50 شهید و تعداد شهدای مفقود الجسد این استان به یک هزار و 300 شهید می‌رسد که در کل 11درصد شهدای کشور متعلق به استان اصفهان است.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، با بیان اینکه جامعه نقش بسزائی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد، افزود: ترویج این فرهنگ ناب باید در راس امور تمام سازمان ها و ادارات باشد.

 

رجائی، تصریح کرد: استان شهید پرور اصفهان با بیش از 50 هزار جانیاز، ‌9 درصد جانبازان کشور را داراست که جانبازان همراه و همگام با شهدا نقش بسزائی در امنیت و آرامش امروز جامعه دارند.

 

وی افزود: بهترین روش برای انتقال این فرهنگ ناب و الهی استفاده از ابزارهای هنری و فرهنگی است که مسئولان و هنرمندان باید به ان توجه داشته باشند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 352482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha