حدیث واقعی شهدا یک کلمه و آن هم مقاومت است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه حدیث واقعی شهدا یک کلمه و آن هم مقاومت است، گفت: تکلیف ما در این دنیا ایستادگی و مقاومت است و این درس امام راحل و شهدا به ماست که نباید فراموش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، سردار سرتیپ پاسدار دکتر غلامحسین غیب پرور، فرمانده سپاه فجر فارس امروز (22 اسفند) در مراسم یادواره 2 هزار و 400 شهید غواص و شهدای عملیات استان در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شیراز گفت: استان فارس مانند سایر استان های کشور در دفاع از انقلاب اسلامی قیام کردند و در دوران دفاع مقدس نیز رشادت ها و دلیری آنها وصف ناشدنی بود.


دبیر کل کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، افزود: استان فارس مفتخر است به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس باغیرت و مردانه پا در رکاب ولایت و امام خود ایستادند و امروز این یادواره به حرمت 2 هزار و 400 شهیدی است که عمدتا در عملیات های خیبر، بدر، والفجر هشت، کربلای چهار و پنج جان خود را به ساحت اسلام تقدیم کردند.


وی با تاکید بر اینکه بسیجیان ولایت مدار گل سر سبد دفاع مقدس ما بودند، خاطرنشان کرد: اجلاسیه شهدای فارس که در اردیبهشت سال 90 برگزار شد، کار بزرگی بود و 17 روز استان و شیراز مشهون از عطر شهیدان بود.


سردار غیب پرور ادامه داد: آغاز آن رخداد فرهنگی تشرف مردم استان به محضر ولی امر و رهبر معظم انقلاب بود و در آن جلسه ایشان جمله معروف را فرمودند که فارس قله است و معظم له اشاره داشتند که نیروی انسانی موجود در استان فارس قابل ملاحظه است.

 

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: حدیث واقعی شهدا یک کلمه و آن هم تکلیف ما در این دنیا ایستادگی، مقاومت است و این درس امام راحل و شهدا به ما است  که نباید فراموش شود بلکه باید ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 352579

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha