غرب به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی با جنگ نرم است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج)اصفهان، گفت: غرب به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی با جنگ نرم و جنگ عقیده و فکر است و ما باید در این زمینه برنامه‌ریزی جدی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان، امروز در همایش تجلیل از برترین‌های شجره طیبه صالحین صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با اشاره به تشکیل بسیج در کشور اظهار داشت: تشکیل شجره طیبه صالحین در سال‌های گذشته با فکر مناسب و راهبرد فکری انجام شده و در این شجره مسائل عقیدتی، راهبردی و حیاتی مورد توجه قرار گرفته است.
 

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه جوانان کشور، تصریح کرد: در حال حاضر نبرد تفکرات و عقاید در جهان در حال اتفاق افتادن است و تفکرات صهیونیستی و تکفیری‌ها در جنگ عقیدتی و فکری به دنبال آن است که خود را تقویت کرده و استحکام ببخشد.
 

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان، با اشاره به نفوذ غرب به جامعه و کشور گفت: غرب به درون جامعه ما نفوذ کرده و تلاش می‌کند که جامعه دیگری در کشور شکل دهد بنابراین در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و فکری، نفوذهای خود را وارد کشور کرده است.
 

وی با اشاره به نقش بسیج در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب گفت: بسیج در این زمینه نقش بسیار مهمی ایفا کرده و باید با ایجاد جبهه مستحکم در برابر تهاجمات مقابله کرده و اجازه ندهد که غرب به اهداف خود برای سقوط نظام برسد.
 

سردار سلیمانی، با اشاره به فعالیت حلقه‌های صالحیه در اصفهان بیان داشت: فعالیت‌ این حلقه‌ها در اصفهان از سال 91 آغاز شده و پس از آن این فعالیت‌ها ادامه یافت و در حال حاضر 60 درصد از افراد حاضر در حلقه‌های صالحین استان، روحانیون به شمار می‌روند.
 

وی با بیان اینکه استان اصفهان در زمینه مقابله با جنگ نرم تلاش‌های بسیاری صورت داده، اظهار داشت: این استان در زمینه جنگ نرم و نبرد عقیدتی، نقش مهمی بر عهده دارد و باید همچون دوران جنگ تحمیلی، به نقش مهم خود رسیدگی کرده و آن را انجام دهد تا مشکلات فرهنگی جامعه را کاهش دهد.
 

پایان پیام/

کد خبر 352590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha