«شفاعت» روانه بازار نشر شد

کتاب «شفاعت» نوشته حضرت آیت الله سیدکمال الحیدری با ترجمه حجت الاسلام سید محمد حسین میرلوحی توسط انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، توفان های فتنه وهابیت چه بوسیله تیغ و چه بوسیله قلم روز بروز تند تر می شود و بالخصوص جوانان و دلباختگان مکتب اهل البیت علیهم السلام را نشانه می گیرد.
یکی از مطالبی که بشدت مورد انکار و تردید وهابیت است مساله شفاعت است. این اصل اصیل قرآنی و اسلامی را بدون توجیهات علمی به هجو گرفته و آن را ساخته و پرداخته شیعیان می پندارند.

همزمان با ایام شهادت صدیقه شهیده، صاحب شفاعت عظمای محشر حضرت زهرا سلام الله علیها، کتاب شفاعت نوشته حضرت آیت الله سیدکمال الحیدری و ترجمه حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین میرلوحی توسط انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام به چاپ رسید.

این کتاب که حاصل تتبعی جدی در قرآن و سنت است در این صدد است تا وجهه عقلی و نقلی شفاعت را در فریقین مورد مداقه قرار دهد. مترجم نیز با قلمی روان و سلیس تلاش کرده است حقیقت بیان نویسنده محقق این کتاب را برگردان کند.

از امتیازات این کتاب جامعیت فصول آن است.ابتدا در زمینه معنای لغوی و اصزلاحی شفاعت فصل مشبعی آمده است، فصل دوم مربوط به اثر شفاعت در عالم، فصل سوم پاسخ به انواع و اقسام شبهات ، فصل چهارم شرایط مشمولین شفاعت، فصل پنجم مربوط به شفاعت کنندگان و در فصل ششم جواز طلب شفاعت از شفاعت کننده اثبات می شود.

بنا بر گزارش خبرگزاری دانا، همزمان با ایام شهادت صدیقه شهیده، صاحب شفاعت عظمای محشر حضرت زهرا سلام الله علیها، کتاب شفاعت نوشته حضرت آیت الله سیدکمال الحیدری و ترجمه حجت الاسلام سید محمد حسین میرلوحی توسط انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام به چاپ رسید.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سایت منابر دینی مراجعه کنید.

 

پایان پیام/

کد خبر 352781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha