برگزیدگان مسابقه بزرگ بهار در زمستان در استان یزد معرفی شدند

خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، از معرفی نفرات برگزیده مسابقه بزرگ بهار در زمستان خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، از معرفی نفرات برگزیده مسابقه بزرگ بهار در زمستان خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: این مسابقه همزمان با ایام الله دهه فجر و از متن وصیتنامه الهی – سیاسی حضرت امام خمینی(ره) به صورت پیامکی برگزار شد.

 

وی هدف از برگزاری مسباقه بهار در زمستان را آشنایی بیشتر نسل جوان با اندیشه ها و آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین بزرگداشت 35 سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانست.

 

وی از شرکت بیش از700 نفر در این مسابقه پیامکی خبر داد و افزود: از این بین و به مناسبت بیست و یکمین سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور به قید قرعه 21 نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه جهت اطلاع از نتایج آن می توانند به سایت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد به نشانی http://masajedyazd.ir مراجعه کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: جوایز نفرات برگزیده مسابقه بزرگ بهار در زمستان به صورت نقدی به حساب آنها واریز خواهد شد.

 

رستگاری، افزود: برگزیدگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیش تر با شماره 03516283382 معاونت فرهنگی دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد تماس حاصل کنند.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 352784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha