7 هزار عنوان کتاب درکتابخانه دیجیتال بنیاد نهج البلاغه موجود است

خبرگزاری شبستان:مدیر نهج البلاغه استان اردبیل گفت: کتابخانه دیجیتال بنیاد نهج البلاغه با بهره گیری از 7هزار عنوان کتاب در حوزه معارف علوی و اسلامی آماده ارائه خدمات به نهج البلاغه پژوهان و علاقه مندان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، رحیم انوری، مدیر بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل در جلسه هم اندیشی اعضای هیأت علمی و کارگروههای تخصصی بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل، با اظهار خرسندی از تشکیل اولین جلسه مشترک اعضای هیأت علمی و کارگروه ها، بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل را پس از خراسان رضوی و قم، سومین بنیاد فعال کشور ذکر کرد.


مدیر بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل، با بیان اینکه با مساعدت تبلیغات اسلامی استان، از این پس کلاس های آموزشی بنیاد در سطح مساجد نیز تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: هم اکنون 5 کارگروه تخصصی بنیاد تشکیل یافته و به صورت فعال جلسات هفتگی تشکیل می دهند.


انوری، با بیان اینکه کتابخانه دیجیتال بنیاد نهج البلاغه با بهره گیری از 7 هزار عنوان کتاب در حوزه معارف علوی و اسلامی آماده ارائه خدمات به نهج البلاغه پژوهان و علاقه مندان است، اضافه کرد: از نقطه آغاز تشکیل بنیاد تاکنون، استانداری و ادارات کل تبلیغات اسلامی و کتابخانه های عمومی در کنار سایر نهادهای استان تعامل بسیار سازنده ای با ما داشته اند که جای تشکر و قدردانی دارد.


در ادامه این جلسه، حجت اسلام والمسلمین مهدی ستوده، طی سخنانی با ارائه گزارشی از اهم فعالیت های تبلیغات اسلامی استان، این نهاد را مرتبط با جامعه کثیری از افراد فعال در حوزه دین و معارف دانست و اظهار داشت: هم اکنون 7 هزار روحانی، 5 هزار قاری و مربی قرآن کریم، دو هزار و 200 نفر از اعضای هیأت امنای مساجد در کنار 1400 هیأت و موسسه فرهنگی و مذهبی با اداره کل تبلیغات اسلامی استان در تعامل و همکاری هستند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی، فعالیت بنیاد نهج البلاغه را عاملی مهم در جهت زمینه سازی برای حضور بزرگان و صاحبنظران حوزه اندیشه و معارف علوی در استان اردبیل دانست و خاطر نشان کرد: آموزه های نهج البلاغه راهگشای انسان های آزاده در همه دوران است.


به گزارش روابط عمومی بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل، در ادامه این جلسه، رؤسای 5 کارگروه تخصصی به ارائه گزارش و معرفی اعضای خود پرداخته و اعضای هیأت علمی بنیاد نیز نظرات خود را در خصوص موضوعات معارف علوی بیان داشتند.


لازم به ذکر است، اولین جلسه هم اندیشی اعضای هیأت علمی و کارگروه های تخصصی بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل با حضور رحیم انوری مدیر بنیاد نهج البلاغه، صادق فرهمند مدیرکل کتابخانه های عمومی، حجت الاسلام والمسلمین ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی و اعضای بنیاد در محل کتابخانه مرکزی اردبیل تشکیل شد.


پایان پیام/

 

کد خبر 352860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha