ارائه آموزش های همگانی آخر سال در کانون های مساجد ایلام

خبرگزاری شبستان: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در خصوص آموزش های همگانی در جهت پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال با نیروی انتظامی همکاری می کنند.

حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(24 اسفند) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: در راستای ارائه آموزش های لازم برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه سوری از ظرفیت کانون ها استفاده می شود.


وی، با بیان اینکه در این راستا با نیروی انتظامی به ویژه معاونت اجتماعی آن همکاری و تعامل سازنده ای ایجاد شده است، افزود: در این خصوص بیش از 2 هزار پوستر در خصوص هشدارهای حوادث چهارشنبه سوری در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان توزیع شده است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ابراز کرد: با توجه به اینکه کانون های فرهنگی و هنری پایگاه هایی برای حضور جوانان و نوجوانان هستند از این ظرفیت برای آموزش های همگانی در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری استفاده می شود.


چراغی پور، یادآور شد: در این طرح از مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خواسته شده که با ایجاد زمینه های مناسب و فرهنگسازی در این خصوص با نیروی انتظامی همکاری و تعامل داشته باشند.


وی، در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 241 کانون فرهنگی و هنری در مناطق مختلف شهری و روستایی استان فعالیت دارند که در خصوص فرهنگ سازی و ارائه آموزش های لازم وارد عمل خواهند شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 353025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha