آستارایی‌ها 422 میلیون ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند

خبرگزاری شبستان: رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا گفت: مردم خیر و نیکوکار آستارا 422 میلیون ریال در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

رحمت الله رجبی، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر آستارا در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با اشاره به اینکه مردم شریف، نیکوکار و ولایتمدار بندر آستارا همواره در کمک و یاری نیازمندان پیشگام بوده‌اند، اظهارکرد: امسال خیرین و نیکوکاران آستارایی 422 میلیون ریال به نیازمندان تحت پوشش این نهاد کمک کردند و نشان دادند که دلی مهربان و دستانی پر از محبت نسبت به محرومان دارند.


وی کمک‌های جمع آوری شده نقدی از خیرین و نیکوکاران را 53 میلیون و 735 هزار و 500 ریال اعلام کرد و افزود: مردم خیر و نیکوکار آستارا به ارزش 327 میلیون و 904 هزار و 500 ریال کمک غیر نقدی به مددجویان تحت پوشش این نهاد داشتند.


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا تصریح کرد: کیف، کفش، مانتو، شلوار و اقلام غذایی کمک‌های غیر نقدی مردم آستارا به نیازمندان بود.


وی ادامه داد: کمک‌های مردم خیر و نوع دوست بندر آستارا همچنان به مددجویان تحت پوشش این نهاد مقدس ادامه دارد و روز به روز به آمار کمک خیرین به نیازمندان افزوده می‌شود و از مردم مومن و خداجو انتظار داریم به یاد محرومان بوده و با کمک‌هایشان خوشی خود را با هم نوعان نیازمندشان تقسیم کنند.


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا ادامه داد:جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در روز 14 اسفند ماه جاری در مدارس، 15 اسفند ماه در پایگاه‎های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و 16 اسفند ماه در جوار مصلی نماز جمعه و مسیرهای پیاده روی با همت و همکاری صدا و سیما و رسانه‌های خبری، اداره آموزش و پرورش، سپاه و بسیج برای همدردی و کمک رسانی به نیازمندان جامعه برگزار شد.


رجبی، جشن نیکوکاری را نمونه بارز مشارکت مردم در دست‌گیری همنوعان خود دانست و گفت: دانش آموزان مدارس آستارا در جشن نیکوکاری امسال 40 میلیون و 360 هزار ریال به نیازمندان کمک کردند.

 

گفتنی است، کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا 6 هزار و 761 مددجوی تحت پوشش دارد.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 353055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha