استان یزد، میزبان دو گنگره شعر در سال جدید

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، از برگزاری دو گنگره شعر کویر و شعر توحیدی در استان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد رضا دهبیدی پور، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، ظهر امروز (24 اسفند) در نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه سال جاری فعالیت های خوب و شاخصی در حوزه فرهنگ استان صورت گرفت، گفت: در ایتدای سال جدید دو کنگره شعر کویر و شعر توحیدی به میزبانی شهرستان های ابرکوه و میبد برگزار می شود.

 

وی رویکرد این اداره کل را در سال جاری برگزاری برنامه های فرهنگی در تمام شهرستان های استان دانست و افزود: سعی شد که در تمامی برنامه ها نگاه ویژه ای به شرایط بومی و پتانسیل فرهنگی و هنری آن منطقه انجام گیرد.

 

وی با بیان اینکه در سال جدید نیز برنامه ریزی های منسجمی انجام خواهد شد تا به صورت عادلانه همین روند رو جلوی فرهنگی در تمامی شهرستانهای استان صورت پذیرد، اظهار داشت: برنامه های فرهنگی و هنری سال آینده به طورحتم با شکوه تر از امسال برگزار می شود.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، در ادامه خواهان برنامه ریزی روسای فرهنگی شهرستان ها در راستای ارتقای فرهنگی و هنری استان شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 353098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha