عملکرد دستگاههای ستاد تسهیلات سفر نوروزی ارزیابی می شود

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی گفت: عملکرد دستگاه های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در پایان زمان ماموریت این ستاد ارزیابی می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، وجه الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی امروز(25 اسفند) در مراسم رزمایش آغاز طرح نوروز 93 اظهارداشت: بخشی از تامین آرامش و آسایش مردم به سبب هوشیاری و عملکرد درست نیروهای نظامی و انتظامی در ایام نوروز فراهم می شود.


وی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و اینکه مردم خراسان جنوبی مردمی متدین و با فرهنگ هستند، ادامه داد: اما با توجه به فرا رسیدن ایام بهار و نوروز مردم به مسافرت می روند.


استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: در این راستا همه دستگاههای عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اعم از بیمارستان ها، اورژانس، راهداری، نیروهای نظامی و انتظامی و... باستی با تحقق دستورالعمل های تعریف شده برای خود زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم کنند.


خدمتگزار خوش رویی و برخورد مناسب با مردم و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات را یک امر ضروری دانست و تاکید کرد: بایستی این فضیلت اخلاقی سرلوحه کار همه مسئولان دستگاه های اجرایی بویژه نیروهای انتظامی قرار گیرد.


مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه عملکرد دستگاه های اجرایی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی مورد بررسی قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: دستگاه هایی که عملکرد خوبی داشته باشند تشویق و دستگاه هایی که کوتاهی کنند تذکر داده می شود چراکه نمی گذاریم به آبرو و امنیت و رفاه مردم که ولی نعمت ما هستند خدشه ای وارد شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 353297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha