شرکت 8 هزار مددجو امداد استان مرکزی در دوره آموزشی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از شرکت 8 هزار مددجوی این نهاد در دوره های آموزشی کوتاه و بلند مدت خبر داد.

محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به فعالیت های این نهاد در راستای توانمند سازی مددجویان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 8 هزار مددجو از آموزش های کوتاه مدت و بلند مدت این نهاد بهره مند و بالغ بر 210 میلیون تومان بلاعوض در این راستا هزینه شده است.


وی ادامه داد: نظارت بر طرح های اشتغالزایی از دیگر اقدامات این نهاد است که از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 20 هزار مورد نظارت صورت گرفته است.


ولیئی همچنین از ایجاد 2هزارو 201 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی خبر داد و بیان کرد: ایجاد اشتغال و توانمندی مددجویان تحت حمایت اقدامی مهم در جهت کاهش فقر و رفع وابستگی مددجویان به دستگاه های حمایتی است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در با بیان اینکه برای ایجاد این تعداد اشتغال 14 میلیاردو 779 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است، اظهار کرد: تمام این اعتبارات به صورت قرض الحسنه با باز پرداخت بلند مدت بوده است.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 353578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha