مسابقات قرآن و نماز دانش آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمد پایان یافت

خبرگزاری شبستان:سی و دومین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمد در گچساران با تجلیل از 126 برگزیده پایان یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در آیین اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمد که امروز (26 اسفند) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، مربیان پرورشی شهرستانها و مناطق و دانش آموزان در سالن وحدت دوگنبدان برگزار شد، از دانش آموزان رتبه های اول تا سوم این مسابقات در هفت رشته تجلیل به عمل آمد.

 

حجت الاسلام مصطفی شجاعیان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین اختتامیه این مسابقات، گفت:در این مسابقات 681 نفر در رشته های قرائت، مفاهیم و تفسیر، حفظ قرآن کریم، احکام، صحیفه سجادیه، انشای نماز و نهج البلاغه شرکت کردند.

 

حجت الاسلام شجاعیان افزود:دانش آموزان در یک رقابت سه روز شرکت و در پایان از سوی هیئت داوران رتبه های برتر انتخاب و معرفی شدند.


وی بیان داشت: از این دانش آموزان 42 نفر انتخاب و به مرحله کشوری اعزام می شوند.


حجت الاسلام شجاعیان گفت: در محموع در 2 بخش پسران و دختران یاسوج، دهدشت و لنده اول تا سوم شد.


 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:برگزاری این مسابقات بستری ارزشمند برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن، نماز و عترت است.


مدیر آموزش و پرورش گچساران هم گفت: پنج کمیته پشتیبانی، اجرایی، روابط عمومی و تبلیغات، ارزیابی و امنیت در طول برگزاری این مسابقات فعالیت کردند.


ظهیرالدین پورالحسینی گفت:در طول برگزاری مسابقات دانش آموزان از برنامه های اردویی، فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

خاطر نشان می شود، سی و دومین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمد در گچساران با تجلیل از 126 برگزیده پایان یافت.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 353608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha